Tiden rinner...

.. och de gör min rinniga näsa också. Att vara förkyld tar mig tillbaka till en tid i 3an då både jag och min kära, saknande vän Sarah var så förkylda så. Mycket störiga var vi, de är ju lite ohygieniskt att snyta sig i klassrummet så där satt vi ock snörlvade. Detta var då perfekt timing för Svininfluensan var ju samtidigt, känns nästan att det var planerat. Kommer ihåg att vi hostade överdrivet mycke (Säger inte om de va planerat eller inte men läs mellan raderna. ) på relgionstimmen för att få magnus att tro att vi hade svinis och skicka hem oss men vi kan säga att den planen fallerade ganska snabbt.

Annars är väl livet ganska gott för tillfälligt. Hade första dagen på de nya stället och jag trivs med det samma! Matten rullar på och ska inte klaga.
Jobb imorgon från 9 till 16.30, hoppas inte mina krafter tar slut är lite rädd för det...

Pic/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0