11/09/01 - 11/09/10

Idag är de den 11 September som inte är en helt vanlig dag utan en mörk dag i USAs eller jag skulle säga världens historia. Attentatet ledde till ett oändligt krig som man nästan kan kalla "tredje världskriget". Det är underligt och facinerande hur människor får och planera sådanna hemska ideer. Gör man det för att bevisa något eller gör man det för att skrämma? Min egna åsikt är att det handlar om makt och religon. Man vill visa att vem som är den som bestämmer.

Gick även in på Nordisk.nu och de andra sidorna som står för extrem högerextermism. Dem skriver ju inget vettigt? Tror dem verkligen på dettta eller är det ett skämt? Om jag vore nazist eller ja högerextermist kallas dem med en "finare" ord så hade jag inte förnekad förintelsen tvärtom - hade hyllat den! Men nasister är världens avskum om inte lägre. Blir så himla irriterad. 31 av de personerna som ställer upp i de olika valen är eller har varit medlemmar i en vit makt organisation. Vill vi verkligen ha dom inne i vår riksdag?
En punkt av SD idelogi för förändring kan jag hålla med om: Att invandrare ska kunna svenska om de ska bo här för att smälta in.

Sen vad fan är det med politiker idag? Allt man läser är stoppa ilmar eller stoppa mona. Nu är jag inte socialdemokrat men var man än läser så är det denna fördömda pajkastning mellan politikerna. Vad hände med att sköta det snyggt? Politiker ska fokusera på politiken och inte att peka ut andra partiledares/partis skavanker.

Håller ni med mig?
Sen vad jag ska rösta på i valet som är om 8 dagar är mitt egna privata val som ingen annan ska lägga sig i. Ska inte försöka överrösta någon annan och försöka övertala någon annan att rösta på det jag vill eller varför dom inte ska rösta på andra parti. Alla har en egen uppfattning och vet vad dom vill ha gjort i Sveriges samhälle. Rösta på Sverigedemokraterna, Alliansen, de Rödgröna eller till o med Piratpartiet om ni vill det, mig kvittar det! (Även om SD inte kommer gå långt så kommer de få en hel del röster)

Ni får ha de supper gosigt, vi hörs om några timmar.

PIC/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0