Top vecka 43

Do you know what time is it? Fick just nu en flashback från.. kommer ni ihåg de programmet där "Flavor flav"  med den stora patrtska klockan runt halsen okrj nu svamlar jag...

De hära låtarna har jag kruppit under täcket och bara njutit av.

Nr 1: Find your love - Drake  



Drake gillar jag inte när han rappar men när han skunger så är de grovt bra! Sjunit säger man så sjungit? aja på denna låten när jag bytat blöjor på barnen och får en oförståndlig blick av barnen under tiden. Grymt !

Nr 2. Stuk - The Partysquad



Tror detta är hålländska stavning finns ej. Men de säger Vodka några antal gånger så tror att Ryssland har något med det att göra? Eller Polen? Skön mysig får aldrig huvudvärk av den. Awsome!

Nr 2: Liqour store blues - Bruno Mars ft Damien Marley.



- One shot for my pain, one jack for my sorrow. Älskar den lilla textraden. Denna gör en glad nu denna veckan efter alla morgnar med miloupromenader.

Nr 4: Pop Champange - Jim jones, Ron Browz & Juelz Santana.



Stop thatm stop that, Ni fattar när ni hör den. En gammal klassiker älskar oldies som ni vet. Denna dansar man till och försöker efterlikna rörelserna i videon. Även om de har en skev kvinnosyn, ne driver nu faktist vad vet vi? De dära tuffa bad boys-looking rapparna är kanske som Mr.Bean. Hrmmm Hallllo!

Ska dränka mitg ner i fler låtar och hitta nya fräscha wicked låtar! Stay tune

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0