Supercalifragilisticexpialidocious!

Läs detta inlägg som ett söndagsinlägg. En person av de manliga könet stängde av internet utan att säga till men inte nämna namn!

Ska avslöja eller ja tråka ut med min.. INTERNET BRÖT IHOP!

Så nu är det Tisdag, gud vad jag äär duktig att undvika mitt cyberfooolk som känner mig men whteva....
Så vad har hänt idag? Let see.. Min syster är en riktig ängel som nu smittat överhuvud-kvinnan i huset, nu säger ni säkert ommmygood är du sjuk men lugna er. Nu gäller det mamma. Kunde sagt allt på en mening men nu är det inte min stil, allt ska innehålla mssa nonsen snak först hahah. Men till saken, mamma är sjuk de har vi klarat av så fick lite kvalitetstid med henne imorse innan jobb så vi spenderade den på bästa sätt vi kunde tänka på : Tv. Masterchef Australien var på och Efter tio hur kan man missa de?. Åkte till jobb och sedan sluta kl 4 och ta första främsta buss hem . HOLD IT varför säger man så egentligen? första främsta? Den frågan får jag forska i tycks det... Återkommer om det svaret! Tanken var väl att jag skulle räkna lite matematik men det gick åt skogen kan man lindrigt säga. Får hugga in efter duschen känns det. Imorgon kl 7.30 på natten så kommer klinker-läggare-s-män thinggi hit för att lägga what? klinker kanske... Så planerar att gå ner i mina sovkläder (inte barnvänligt) och bara köra en Opps-är-ni-här kanske är mamma med på den awesonesss idén. Vad tror ni? Ne bara driver med er. Ska ner och duscha idag så man kan klä på sig i rummet. Man får vara anständig ibland, gooodigoodi.

Hur många är det som sett Kungarna av Tylösand? Aaaa kan höra svaren nu. Jag har sett de tyvärr ne men älskar de verkligen, hur uppblåsta de är och att ha sex i tv och bli ehm hur ska jag säga detta utan att de blir för snuskigt? Blowjobbad och samtidigt göra peacetecknet är fan fräckt. Rang och Jockeboi är fan helt sköna, läs deras bloggar
www.nattstad.se/Rang
www.Jockeboi.se
Ass sköna!
Jockeboi ollar och prövar olika saker att runka med. Typ i ett solarium, med såpa och ja den dumass-tihingii prövar tillomed Veet.... Allt detta fångas såklart på film :)

Ahhhe nu får jag väl pausa och gå och duscha (tror rumpan domnat av)
Kommer musik sen!

 - Bjuder på¨en helt full seriös bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0