Skickligheter?

Eftersom att jag inte får någon kommentar what so ever (Systrar räknas inte) så vill jag att ni berättar för mig vad ni är skilliga på eller era "skills" eller "talanger".

För lets face it, vi alla har saker som vi kan riktigt bra och nu menar jag inte talanger såsom att sjunga opera eller att vara riktig awsome på fåglar utan mer att tyalang på att vara lyssnare jag vet det låter urlame men det är en väldig bra skicklighet men kan den kallas för en talang? Knappast.
Jag vill veta mina kompisars udda skickligheter den som är mest knäppast vinner...... ja äran.

Min skickligheter är väldigt udda. Skrämmer pappa ibland med dem...Här är några:
Jag är grym på att prick exakt sträcket som visar 6 koppar kaffe med vattenmåttet.
Är nog en av dem enda i min krets som kan sluka en sillamacka (helst nubbesill) inom 3 sec.
Knäpper med fingrarna utan ljud.

Tror ni att ni kan överträffa mig? Varsegod, try

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0