Rutiner?

All vi har rutiner av något slag. Det kan vara morgonrutiner, sexrutiner eller sovrutiner. Min rutin när jag kommer hem är att - Äta, chilla ett slag i soffan, duscha och sedan kommer mysfaktorn på riktigt.. Tänder ljus i hela rummet (litet rum) och sätter min framför skrivbordet försöker räkna litematte med en kopp te med lite förmycket hunong i för att sedan ge upp och sätta upp fötterna på min vita fötölj/säng och kolla runt på datorn. Allt avslutas med att alla ljus antagligen är brunnit slut eller det är smälter in i varandra oc h jag ligger i sängen med min otroliga braiga bok i handen. Tyskungen av Camilla Läckberg, intressant? ne tänkte de också.  Nej får ta på mig och fortsätta med detta inlägg efter


Ja ni kan alla tänka hur det gicck efter. Datumet för det över sträcket är från torsdags och det under sträcket är från exakt..... nu altså söndag. Snacka om att man är kass! Hur har helgen varit undrar ni? (ne men vi fantiserar) Jo tack den har varit grym. Fredags - inga planer - goshigt som in i!
Lördag - Middag¨på Metro som var supergott, såg Spamalot, jag trodde jag skulle kissa på mig så roligt var de. Kvällen avslutades m,en en torr rockfest. Söndag som är idag vet vi att det är en slappedag.

Ska nu lägga mig och läsa och skriva upp saker!





Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0