Hey,hey,hey

XX3!
Fredag idag och vad gör jag hemma? Jo de ska jag berätta. Skulle egentligen på Holloween fest på industrigatan, ni förstår de ironiska i det hela? Desireé frågade i förra veckan om jag ville med på holloween fest och såklart bangar man inte. Genomled buttrix för att hitta en fånig poliskostym ovh dess skulle vara tjuven min "partner in crime" eller ja typ sort off. Japp. så smsade dess mig inatt och sa att den lilla tjejen dragit in inbjudan! Jaha tänkte jag den lilla piksciiin (Ersättes med ett lite otrevligare ord) men sedan tänkte jag "amen vänta lite festen är imorgon altså fredag, driver denna bruden eller? Kunde denna bruden inte tänka lite och säga till de lite tidigare? Genomled jag en svettig, fullproppad Buttrix för detta? Nej usch såna vill vi inte ha me och göra.

Kan även stolt (Läs: Neeeej) meddela att jag färgat (Läs ytterligare: Råkat) håret svart fast de stog stort och tydligt Ljus Askbrun på förpackningen. Ytterligt trevligt. Perfekt tidpunkt också men tanken psykopa6ten (erna) som springer runt med en piccadolla i "krimminella" Malmö. Ähh driver.  Finns de något annat trevligt att skriva ner?

Nästa fredag blir jagt, mutti bjudna på Ladies night med middag. Jätte mysigt. Ha en sjukt treevlig kväll natt!
Kan förövrigt peta in att jag är så trött på att gå till hipp och trängas och få armbågar i magen. Ne tack Happy,Barca och Harem.

HELENA, HA EN TREVLIG FÖDELSEDAG FAST ENDÅ INTE FÖDSLEDAG FIRANDE! AKTA SÅ DU INTE FÅR MUNHERPEEES! HAHAHA LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0