Äntligen kväll!

Matteprovet ska vi inte börja att ens tänka på att nämna!

Jobb var mycket lugnare än igår. Tackar man för det! Efter en timme som spenderades av mateprovet så gick jag och sjöng på "Always look on the bright side off life" kan inte säga att de hjälpte dock.. Men hey jag är så bra i andra ämnen så Fuck it eller för att censurera de hela så Forget it.
Har aldrig riktigt fattat varför de gör så? Tror de att vi ska härma vad kändisarna säger? Fuck, inget bra resonomag. Vi har endå redan hört den "äkta" refrängen eller låten på antingen youtube eller radio (syftar på dingata för de är inte såna pussis som de andra kanalerna) Liksom lite svårt att gå och nynna på "Im the (tystnad) best" eller "I guess the change in my pocket Wasn't enough i'm like, forget upu and forget her too" Nej min musik ska vara som mina killar ocensuerade och badass.

Det mysigaste jag vet är när man kommer hem en mörk dag nu syftar jag på månaden December och det påminner mig att tiden rinner som smör i solen Åter till mysthiniing, de mysigaste är att ta på sig sina lösa shorts med en tröja tända ljus i rummet och lägga sig i sängen med datorn framför sig för att sedan läsa ett kapitel i den bästa boken evooor ( nej driver för tillfället) och somna gott och om, man hr tur så kommer man på att släcka ljusen och inte blåsa så häftigt så att sterinet kommer på väggen... Ser ut som sperma, mycket trevligt. (Y)

Ha de gosshigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0