1 Okt..

okej 2 är det iförsig men 1 lät coolare. Spenderade kvällen hos Stoffe och såg en fantastisk film al a Linneaa (Soooo Linnie style) den heter: Kick - Ass. Jahhhap.... Nu ska vi inte döma boken som är i detta fallet titeln efter sitt utseende och de måste nästan vara att de är en kille klädd i en grön latex-star trek -thingiii dräkt och ser allmänt gay ut i den. De är en riktigt badassfilm med mycke action. Han skådespelaren från Supersugen som fixar ett fake id? han är med :) super gulligt. Ett stort extra är att en Lincoln och Chrysler både visas i filmen, man bara dreglar??? Sådan ska Stoffe skaffa om ett år (nej).

Jag är så hima trött på människor med dubbelmoral. Som är väldigt bra på att peka ut fel hos andra bara för att sedan göra och vara exakt det dom tyckte innan var fel. Trött på naiva och bortskämda "vuxna" som älskar att prata bakom ryggen på sina såkallade "vänner" för att sedan förneka det. Neeeej såna människpr går fett bort!
Hela attityden med kolla-mig-för-de-är-så-synd-om-mig funkar inte, Ett tips,. om ni känner en person som är en såna Attention Wh**e eller du kanske är en själv? Ta en god titt i spegeln och ta problemet facetoface istället för att gå genom någon annan. Det är bara fegt.  SOOO LOOOW! Och faktigt LÄGRE än Glocanet.
Dåligt skämt jag vet men hey de e efter 12...

Tycker synd om de naiva,bortskämda och egotrippade personerna men övertyga mig att inte göra de.

Konmmer ni ihåg en kille som heter Alfalfa? Han med en konstig frisyr, sådära slickad fridyr med ett knippe hår som står upp från huvudet? Försöker övertala mina föräldrar att de finns en film som  heter Busungarna. Hittar inte den i affären eller på hemmakväll? Vet någon så vill jag gärna låna den. Älskaaar nämliogen att ha rätt!

Sov gott / PIIIIC

P.s tack för alla trevliga och (snygga) byggnadsarbetre som jobbar vid mitt jobb dom muntrar upp en med ditt sliskiga sätt hahahhaha fast på ett bra sätt! Ja våddå Jag är en Attention whore av något slag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0