Svagt immunförsvar?

Känner att de 3 månader jag jobbat på förskolan så har jag varit sjuk ca 2 gånger och denna fördömade sjukdom som har sina symtom iform av ett grönt glegga och fördöm hosta som ger en sisädär lagom sexig röst som kan jämnföras med rökhosta ussch! Det är då sant att man får ett svagt immunförsvar av att jobba med barn men jag har en plan. (Sickan, jag har en plan skulle en av mina kollegor säga) imorgon går jag raka vägen till apoteket ni vet de ORGINALA altså ni vet de Kronans droghandel off funny namn kronans droghandel... Och inte de lite ner "personliga" och nära dig apoteket. Humbug säger jag bara !

Tycker allt ändrat sig nu. Innan när man var sjuk när man hade skola var de som att man gjorede segerdansen och utropade ett yesliknande rop men not anymore nu när pengar är iblandat så känns de meningslöst och inte den där segerdanskänslan. Så im orgon är det jobb som gäller för min del har varit ute med boshi,milovski, vovski (fråga inte varför de är fornajugoslaviskasmeknamn har fått.) har lagat överfsntasifull mat : Tagitelle med icas köttfärsås . Men framför allt tagit mig en god kopp kaffe, ska ta min  andra kopp nu så jag orkar räkna lite matte i mitt underbara smutsiga rum (Note to myself: Damnsuga när du inte har så förbaskat ont i huvdet)
Skippar 3 timmars matte idag på pauli, pallar liksom  inte trycket. Synd för jag hatar missa genomgångarna vi har varje gång men får maila min lärare senare idag. Gick in på min ultra albinoliknande syster idag och måste säga att jag blev mycket sugen på att pirca örat på samma sätt som hon, otroligt snyggt, navlen ska jag inte yttra mig för mycket för om jag ska vara ärligt tycker jag inte det är så snyggt dont get me wrong nu dissar jag inte sig gumman och vill inte börja ett nytt stort bloggbråk inom denna världen hahhahah.....

Mycket och säga, lite tid eller vem försöker jag lura. har en massa tid.

PIC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0