Just another bite the dust

Idag har vi min ljuvliga och sååååå gulliga morfar och sen så har vi mosters man, kusins far på besök för att dem ska agera snickare och sätta upp nya dörrar där nere. Pappa är så klart ledaren över detta arbete altså "Alfahanen" kanske lite lik Arga snickaren? Aja de är vad dom gör. Min kusins fader är en riktig rolig kuf, en manlig version av mig fast typ 40 år äldre. Mucho fun.

Vad gör jag denna soliga morgon? Jo mina planer var att sova till 12 men vaknade endå kl 9. Att stiga upp 6.55 fyra av 5 morgnar i veckan sätter sina spår. Satte på mitt awesome kaffemajkingmood och slängde mig (Läs: Satte mig ner långsamt) ner framför soffan där nere. Gick ut med milou och STOP I STOP IT . min så knasiga syster kom in och sjöng den Dynamite av Taio Cruz i en off key version. Låter mycket illa det. Ne nu har jag mycket och stå i. Blir äcklad av tanken men man måste gör ngt.

Slutsats: I hate this morgning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0