I need a dollar

Ne faktist inte men så heter den låten som cirkulerar i mitt och tydligen i min systers äthjärna 24/7. Den är sååå bra. Pallar ikke gå in och posta den här utan ni får klara er själva men LYSSNA FÖR HILVITIIIIE annars får ni en scnigel i ögat! Igår var de den årliga släkmidagen hmma hos oss i Bflooo, gjorde en cheesecake som var så god så god. Ni vet när man är så mätt av all god mat och sedan en cheesecake på det så försvinner kunskapen om att mahn är mätt? Ja jag vet exakt hur dåligt detta sammanhang är men men vad gör dom om 100 år? Varför säger man så ovh framförallt varför säger JAG så? Aja vi körde julklappsspel där jag kammade till mig lite mmuggar med matchande skålar till min lägenhet shh its a secret. Även en martin stenmark skiva som är min egentligen, haha?

Gå och se Harry Potter och dödsreklikerna (film 7,del1) på bio, totalt värt pengarna! Vill se den igen, någon som, vill gå?
Matteplugg väntar, ha de peaceingt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0