Cold&Dark

Jag kan inte motstå att vara en av den som klagar på kylan. Alltså fyfan vad kallt och mörkt de blir redan 3 på eftermiddagen. Ganska mysigt med mörkert men när man går hem fran Seved så är det inte lika kul ska jag lova er mina (sarah,Helena) kära läsare.

Denna kyla ger mig huvudvärk eller ja 50% av hubudvärken kommer från alla inkompetenta personer som tror de är gud eller tror de har makt att bestämma och säga vad som är rätt och är väldigt duktiga med att peka ut fel i samhället/personer. Usch! De resterande 50% är kylans fel. Ni vet när man inte har mössa på och man fryser om örorna så leder de till huvudvärk? exakt sådan.

Pluggar matte med en kopp te till min såriga hals och datorn dör exakt NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0