What a night dot.. dot

Datorn flippa så här youuu gooo

Igår, den 12 maj så var det dags för våran Studentbal och den blev minsann lyckad. Min soulmate kom och sminkade både mig och Sarah hemma hos den bsta Forsberg som evoor kommer existera. Hur som haver så kan man inte fixa sig till en bal utan skumpa, hallå om man bor i Bunkeflo så måste man hahhahahha. Vid halv 7 körde mor min in oss först till Mas för att Carina skulle få se sin förtjusande dotter. Efter det blev det till Hipp och balen... Vi fick god mat men guud vilken tid det tog. För att göra en lång historia kort så var det verkligen en kalaskul kväll! Vid småtimmarna sparkades klackarna av och gjorde dansgolvet osäkert. Dj Farre langade grym musik som vanligt. Josse, Sarah och jag var dom sista av  vårat "gäng" som stack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0