Sön 16.05.10

Godmorgon godmörgn så vi säger idag!
Fick inte mycket sömn inatt för någon viss liten The ring karaktär spökade i rummet (i min vilda fantasi) så gör som jag alltid gör då - Tänder i min skrivbordslampa, täcket en aning för högt över huvudet och har nallen i beredskap om hon kom nära.
Vaknade iallafall för drygt 2 timmar sen med en sådan halsont och snuvig så att jag inte riktigt vet vad som är höger och vänster. Sitter med mitt goda earl grey te och funderar på hur livet skulle sätt ut om jag var född kille. Ganska intresseant. Får skriva om det senare:)

Det är söndag och jag har varit hemma sedan balen var i onsdags. Har inte varit på festhumör eller socialt humör alls för den saken denna långhelgen. Kommer dock bättras my friends, the party don't start til i walk in.
 RIIIIGHT, WHOS WITH ME

Idag är det en sån vanlig tråkig söndag då man gör allla veckans läxor, plugg till prov och inlämningar och såklart slutar det alltid med en fabulöst bad i jucutzzin, fan att vi ska bygga om i badrummet.

Ha de fjeeeett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0