B-town

Vad är meningen med att ha denna blogg när ingen läser den? Jo min extra syster gör det men har denna för att uttrycka mig. Har svårt för att hålla inne mina tankar och åsikter. Och på vilken bättre plats finns än här? Verkligen mjo de är en grej men varför inte gömma sig bakom ett nummer och en datorn, det är väl mycket  bättre? Men nej det lyckads man inte med fast man gärna vill tro det och vissa tror på det och det är det roliga med det hela.

Att folk hotar folk hej vilt och missbrukar och missförstå ord som "Hora", det kommer jag aldriog fatta mig på. Bakom en dator är du en helt anynom person och där kan man bygga upp en karaktär eller en idealbild över hur man vill egentligen vara. Ett annat fenomen är att om man legat med mycket killar då skryter man om det. Va fan har man ingen självrespekt numera? Att ha sex är heligt och det är defenitivt inget man skryter om, då är man en Attentionwhore. Tror föresten att alla är det en aning. Vi säger till exempel att du lagt upp en bild på facebook eller nattstad, klart du vill få kommentarer av det. Även om det inte står "Kolla så snygg jag är eller kolla så fet tee jag köpte idag" så är det något som är självklart.
Jag är en attentionwhore det är jag och är tillräckligt självsäker för att säga det. Visst har jag lagt upp lite för utmanande bilder på mig så ingenting sedan när någon kommenterat dom känt mig stolt och finast i världen dock om det är under lite fel omständigheter. Även om det är under helt andra omständigheter som man hoppats på så får man en boost eller ja "luft" som man säger.
Nä men allt jag vill säga är att vi ska vara försiktiga på nätet för man vet aldrig vem som gömmer sig där "ute" i cybervärlden. Om du känner någon obehag för någon person så anmäl för missbruk dirr.
Minns en kille som frågade på Nattstad ( Ett tips! Alla tjejer som vill få den extra boosten så bli medlem, ladda upp en bild så kommer killarna som flugor, OBS att lära känna varandra menar inte alltisd lära känna varandra :) )
så skrev han : Du får 500 om du tar det oralt, 1000 om du tar den viagnalt eller 1500 om du tar den analt. Vilket väljer du;)? jag trodde jag skulle få fri spel ooch anmälde killen. Han förklarade att det var en undersökning som han gör med sina kompisar, sen blev jag ju nyfiken om någon sagt JA och de hemska är att några hade gjort det. Även om killarna inte menade allvar så menade tjejerna det.

Farligt, farligft men spännande.

SYWWS
Linnea


Kommentarer
Postat av: Din smmmoch

Du lilla gumman jag läser den osså (: varenda lite rad du skriver ska du veta haha ;)

2010-05-22 @ 21:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0