Fredagsmys - 20.40

På fredagar ska man vara hemmakvällar. Tänkte summera min vecka faaast jag sagt innan att jag inte ska skriva om mina dagar men jag lyser av dubbel moral så det inte är sant.

Börjar med söndag där jag blev helt klar med min Gp-uppgiften-häften-saken och nu ska bara de redovisa dom opch börja med nästa uppgift i ämnet.




Verkligen inte kul!
Veckans höjdpunkter var att träffa älskade bästa vän på Ondsagen och bjöd henne på våra favorit Nachos på Mocca, även en runda in på Taboo.
Sen andra var Rise up for Haiti som var ett projekt som var bara helt fantastiskt!
Kayabruuttan hämtade mig och så körde vi och skulle ta ut pengar. Jag och Kaya pratar samtidigt när jag skulle ta ut pengar och skulle bara ta ut 200 kr och poff så blev det 800 spänn. Ehm knast? Åkte iallafall till Vinnys krog och åt innan vi skulle till Rise up. Kärlek till kvällen <3.



Njut av kvällen. Berätta gärna för den hära gamla trasan vad ni ska hitta på idag. Hipp kanske? 16-år disco och ha sin första fylla? Pirra med en kille man träffat efter några antal för många drinkar? Eller helt enkelt chilla och pilla naveln. Berätta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0