Faith?

Japp yaooo its like this.. nej ska allvarligt lägga ner den attityden, jag är en liten svenska oskyldig tjej hihiihih NEEEJ inte sån skit heller... Mitt bloggandet är lika dåligt som att sarh den stackaren har hjärnskakning den stackarn! All love to you chipmunkiie.
Anledninge är min pappa, gaash så mycket jag skyller på andra, inte bra! Men iallafall så har min pappa en tedens att stänga av internet mitt i ett inlägg eller något sådant. Det är 1 anledning. Den andra är vädret. Öveer kallt men endå envisas man att ta på sin skinnjacka och de röda Fred perry skorna men vädret vill in te tillåta mig de! 

Idag var det föreläsning i Aulan och självaste Klas Smidht ( nej inte rapparen) informera oss om tolerans. Tänkte först ska en transa försöka snacka om tolerans och hur i alla världen ska jag ta mig till de? Men jag blev mållös så duktig han är/modig och full av humor. Jag älskar han, överball.

Engelskan skriver inte sig av sig själv... Caio!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0