6 timmar senare...


   Moby - Lift me up

Sitter jag i en nybäddad säng med röda ringar på men mina gosiga nalle, Tickles 2. Fick nog tyvärr säga adjö till Tickles 1 som jag fick när jag döptes för någon( kan ha varit jag) tyckte att han såg lite ledsen ut så bestämde mig för att pigga upp han och visa mina sminkskills. Detta var när jag kanske vár 12 år. Min clown är borta :( bara för att så ska jag leta efter min Clown med randig byxdress... Och namnet, kom från att jag alltid åt mackor med tickles på hos mormor&morfar. Ncnc

Vad är dealen att gråta efter ett gosedjur? Nostalgi mina vänner, nostalgi.

Japp så var folkfestyen slut för denna gången, vad tyckte ni?
Tror Anna kommer komma långt i Norge men måste inte vi kvala in detta året, tack vare she male Marlena Erman, asså lovar att hon inte är en kvinna. En man undercover?
Vad har du under kjolen, Marlena Erman?

Saleem skulle ha vunnit. Moster säger den är tjatig men jämnför med Manboy? Come on.
Såg ni att de var självaste Björn "Glöggen" Gustavsson som spelade piano under Saleems låt? Coolt.

Mina planer nu är att sova tills Gud vill jag ska vakna, ut på Laugunen men hundarna och sedan plugga satan och avslutar med ettt bad i lyx.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0