Saknaden utav din varma famn.

OBS! Det finns inget sammanhang mellan rubrik ovh text.

Ja och så undrar ni, har hon gått och blivit helt rubbad av allt folk runt omkring sig eller är har hon någon secret som hon vill avslöjà?
Nej inte en mina goda vänner men tro mig det kommer väl ut ur ens haters mun någon gång snart.
Nu har jag varit arbetslös eller haft sommarlov i drygt 1 vecka och jag har redan tröttnat på det. Det kan ha hänt att soffan där uppe har mitt namn skrivet över den och att tven har tagit mig med storm. Men det erkänner jag inte i första laget. Men helt insolerad har jag inte varit. Cv och det personliga brevet sprider sig runt i Malmö Stads mailkorg och imorgon blir det betyg och intyg från praktikplatser att dela ut. Så jag är endåå på mitt bästa spel.

Dessa 2 veckorna har varit min bästa tid på länge! Lite bilder passar väl eller? Om jag nu har dem på denna datorn, mycket tveksamt men äsch det fixar vi!

STUDENTMARSCHEN 31/5 2010 !
Tema : Något på B, det bleb Barn i Princesskläning som ni ser
Modeller : Sarah "Klintan" , Josefine och Märta.


UTSPARKSLEKAR 31/5.
VAR : KUNGSPARKEN.
VAD HÄNDE : EFTER SISÅDÄR LITE ALKOHOL SÅ BLEV DET TVÅ DOPP I VÅRAN FRÄSCHA KANAL.
MODELLER : EN MEDIER OCH TVÅ HELENEHOLMARE.

Allt för nu, mina planer blev ändrade genom sms, gud vad härligt med tekonologi!
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0