Jag flyger högt bruschan medans du faller som sten

Hello there!
Jag är snäppet värre än klintan på uppdatera.. Illa illa men come on folks, jag har semester, jag är arbetetslös till och med så ge mig lite space, okej?

Den 3dje Juni var den bästa dagen i mitt liv, hitills. Då tog jag nämligen studenten - examen. Efter 12 år i skolan så blev jag fri för tillfället. Detta friade jag med mina närmaste vänner, underbara släkt och gamla/nya bekantskaper. En bild säger mer en tusen ord så vad säger jätte många bilder då? Alla bilder finns på facebook (Denna tekonologin...) under Linnea Forsberg blir lite mycket jobb bara att lägga upp här också.
Det var underbart men nu är man visst arbetslös eller har sommarlov, vad ska man välja?

Nu blir det uppdatering nästan varjedag eller veckoslut.. Please have faith i me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0