smstjänst.

Hallå hallå! Sarah is speaking.
Jag fick precis ett sms från min sista, som äger denna bloggen. Hon undrade om jag kunde uppdatera lite och eftersom att jag ändå satt och fingrade på datorn, det där lät extremt fel men hur som helst så sa jag varför inte? Just nu är hon påväg från Kroatien om jag inte fattat det fel. Och ska göra ett litet stopp i Italien, där det blir en massa vininköp. Kanske inför hennes födelsedag, who's coming up soon. Vem vet?
 Bara hon inte blir full. Eller varför inte föresten? ;D provsmaka på Linniiespinniie!
Och på måndag så återvänder hon äntligen till Sverige. Detta var min uppdatering från Linniie.
Have a awsome day. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0