Linni is back in tawwn.

Dobrodan allesamman!
Lite ovant och höra svenskan och prata svenska. Typ när man är utanför gränsen så är man helt plötsligt mer våglig ovh pratar lite högt för att (ingen) vet vafd man pratar om! Liksom 2 kroatiska familjer stannade mitt framför en så det nästan blev en dominoeffekt såklart kommer svenska svordommarna fram och den ljuvlig ironiska menningen : Även vad bra att ni stannar upp. Detta hände även 1 dag inom svenska gränsen blev ytterst pinsamt!

Jag har haft de6t underbart och nu är det fastställt: ett sådant6 otippat land som Tjeckien har en av dom godaste Mijitos jag någonsin fick uppleva. Blev en oralorgasm ( Ja missförstånd!). De som var synd var att mp3 blev stulen nere i värmen men jag tycker synd om dem, batteriet var slut och jag hade laddaren. Fuckers!

Har precis varit inne på kontoret och fått mina jobbtider, känns jävligt skönt får jag säga. Spenderar ännu en natt i Simremarken för att komma hem imorgon med god mat och fina gäster. Ja, juste på onsdag efter jobb bär det till Båatad för att hallå? Tennis, bratz, kändisar, drinkar, skumpa = Min cup of tee! Det här kalaset gör ujag tillsammans med Louise och Nicole och kanske någon mer?

Pace out lovers and fakers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0