lovebites

Dagens känsla: Still lite depp (Läs:Mens även kallad PMS)
Dagens låtar: Skaka rumpa - Seanbanan, The army - Anna Bergendahl & Alors un danse remix - Emilio.

Ojj vad klockan går fort! Idag har mina två biologiska föräldrar flytt fältet och blivit bjudna på 100 årsfest! Bra att dom kommer ut på äldre dar.... Även min lilla syster orkade inte med mig heller så hon stack fortare än ni kan säga "fest" nog för de va de som blev kvällens/nattens planer. Så kommer vi till mig, en liten oskyldig flicka på 19 bast som får ta de tunga lasten i form av en 2.5 årig lite lurvig varelse. Jobbigt! Nej inte alls tvärtom, bästa lilla sak som man avgudar så mycket. Men den hära lilla 19åringen ( Men hallå, STOPPP! Du var nyss 18 och nu 19, lite loco loco? Fyllde år för 2 dar sen, inget och skryta med) smed även planer för kvällen. Möllevångsfestivalen för året 2010 var ju ett tvunget besök så gittade ditt med bästa och vände på klacken efter 1 timme. Om jag säger det såhär: Förra året var helt grovt galet, salsa i ett tält med en dj (Läs: Spotify) som spottade ut latino musik men detta året Nada comprende, vi leta fort upp tältet och till vår besvikelse så har detta magiskt förvandlat till en liten shop med tröjer med tryck av Gajaplant och sådant. Men vi blev bjudna på lite sköna drummer boys med grova bank skills eller vad kallar man de? Bonk, pnag, clash? Anyway så handla de om afrikansk musik. Ska börja med de med bästa (afrikansk dans) på friskis snart, thats a deal! Gick sedan till donkan på gustav för halsen var torr om man söger på det viset och skilldes åt..

När jag kom hem så stog föräldrarna lagon berusade av.... deras underbara kväll i hållan! (Pff, play it safe) och även att det stog en polisbil vid vägens start. Var så att man nästan skulle fram med kameran för polisen i b-flo? Märklig syn... Fick gnugga ögonen en extra gång för att se om de va en hägring eller for real.

Btw (between?) så såg jag på en dokumentär innan på tv4+ som hette "Bulgariens bortglömda barn". Någon son sett den? Jag blev i chockltillstång, förbannad och tårarna föll, mer on det imorgon.

Say goodnight and go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0