Bittersweet love?

Denna värmen tar kål på mig och alla som kommer i min närhet! Denna värmen gör en trött, Denna tröttheten gör en svettig, Denna svettigheten gör att man blir frustrerad och det gör att man till slut står som en idiot och galer på varandra för egentligen ingenting bara små saker. Bagateller. Så varmt att det rinner en slags vattnig sak överallt tror det kallas svett men det är ju bra alla slagprodukter kommer ut då men är det lönt?

Gillar inte allls att ligga på stranden kvittar om man läser en bok och ligger på svampbob handuk med musik dunkande i örorna, man hör ju alla på stranden endå och ligga på stranden bara för att ligga och pressa? Ahh vad fan kan man göra i trädgården med. Klarar inte av att varta rastlös, inte alls.
 


Igår kände jag bara att aaah vad fan jag måste till stan eller ja Mobilia för att vara petig. Så slog Helena en pling och tjöta mig till att hon skulle vara min livakt, för en sån som jag kan inte gå sjäälv lixxom say aaaight. Älskar den tjejen med hela mitt hjärta.♥
 Visste ni att på något fail sjukt sätt så kunde man inte skilja på vem som var vem på gymnasiet? Håret gjorde grejen.
Slog en pling igen och denna gången till Linda. Hon var pepp så vi fick en runda vi 3 och bara snackade ni vet sånt tjejtrams. Åkte hem vid 6 sov en liten stund framför läroverket för att sedan gitta igen denna gången till soulmate. Satt på en filt i Folkets park med lite vin, jordgubbar, Bigarååer (Körsbär) och vattenpipa med världens äckligaste smak. Sen sussade vi sött i lägenheten efter lite mind fullness. vaknade vid 10 gick och handlade bullar och frukost medans elisabeth sov som en rock! Gulligt va?

Nu räääcker det! Braaap!

TTYS

Kommentarer
Postat av: smoooch

haha min tvilling :D

ja det tog lång tid att se skillnad på oss för lärarna med håret xD



ÄLSKAR DIG <3<3<3

2010-07-20 @ 20:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0