99 problems.

Dagens känsla: Lycklig.
Dagens bottoms up: Jobbet som gör min dag.
Dagens bottems down: Finns inget. Men hey dagen är ikke slut.


 Jay Z - 99 Problems.

Jag är jätte dålig att uppdatera denna sofisikerade blogg som inte ens kan stava rätt men chilla det är sommar och jag jobbar. Ne ärligt talat har jag inget och prata om. Orkar inte avlider näääääästan i värmen. Mycket som händer oah allt man säger är : Nej jag pallar inte de är för varmt! Fick en ny bok av mamma en sann berättelse om våldtäkt och misshandel precis sådant jag älskar och läsa om! Misstro mig inte de är inte som att jag sitter och skrattar och pekar och kär Nelson style utan för att det är så hemskt och vill läsa om sådant som förvånar mig och det är svårt. De bästa böckerna jag läst är Jodie av Cathy Glass opch Torey Haydensböcker. Vill läsa till socinom och dessa böckerna är väldigt bra och lärorika att läsa på det viset att man får insikt och vet lite om det som kan hända i framtiden.


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0