Vet aldrig något finurligt att skriva här.



Young Mc - Bust a move.

Min fantasi har sneat riktigt mycket! hihiih.
Har skrivit klart mitt svenska muntliga och är riktigt nöjd faktist!
Blir såna hät korta menningar ikväll. Orkar inte anstränga mig.
Soffpotatiis? Aufan.

Nog åkt med den konstigaste busschafför imorgon, en liten chinesman. När jag och gittan (hahahha) skulle på bussen på Gustav stog han och skrek på att de yngre ska lämna sina platser till de äldre. Respekt ju! Sen en sak jag stör mig på människor som åker buss, är när de är överfullt i bussen så man står upp så är de alltid någon jävel som stänger in en fönsterplats och ingen sätter sig ! Blir så lack på det.
Sammanfattning av bussfärden:
Han sjunger den 118 800, motorn dör och han råkade nästan klämma ihjäl en mamma med en barnvagn, som den lilla barnet skrek och va så ledsen.

Stack till Mobilia och polisen med mamma och min såkallade syster. Hahhha och vi bråkar såklart om vem som ska sitta fram. C är envis av sig och jag får spel sätter mig därbak så mamma ska se vem de är som är den största människan. Känns som man sitter i taxi...



     Ppeace/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0