@ Totsiiiees...


...Alltså moster och hennes man ! Har kört lite idag, skrämt min moster en aning och nallat Chips. Skulle dock ta salsa och göra en liten dippa. De hade tre sorter och alla var Medium. Jag är lite skadade iomed att jag fick översur mjölk i kaffet på Donkan och några antal gånger hemma. Så måste kolla ALLA burkar som är i kylen, hursomhelst så kollar jag datumet på den första: 12.06 2006. bara att kasta ! Andra: Såg inte dataumet, kunde inte hitta de men de var mögel på toppen så ner i papperskorgen dirr. Den tredje var en santa maria tänkte amen herregud denna måste vara bra, tredje gången gilt! Datumet: 12.08 2005. Come on ???
Vi ska snart sticka in till Trelleborg för att köpa Sushi. Soo real blogstylissh. Borde kanske börja med de, nu när man fått jobb så kan man spendera lite mer. Hahah ! De blir att spara till studentsaker.

Oppsi inte kollat min mobil på flera timmar. Ibland så är de surt att man inte valde en Iphone utan att man valde en Nokia monstertelefon. Men sen tänker man att fan vill man va som alla andra och inte sticka ut? ++ en Iphone har 16GB medans min har 32GB, men då känner jag mig genast lugn. Kvittar hur mycket mer den eller min kostar, de är kvaliten som gäller.
Senare ikväll tänkte jag skriva om 2 viktiga saker. En är en fördriven saning som folk har fått för sig. Och den andra är om Indien. Blir ledsen när jag tänker på det ! 
Nu eller nej nu ljög jag typ 5 minuter ska vi tre amigos åka in till Trelleborg - Palmernas stad för att köpa oss lite råa fiskar och mummsa i oss !

Ha en trevlig lördagkväll.
Ppeace/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0