They don't care about us

Skolan började idag oh woopsi dooo!
Fick 3 stooora ( lägg märket till hur de låter) uppgifter, en guide tur och på toppen av allt drumbeats pls babddodood PROJEKTARBETET ! Daaam

Känner mig pepp faktist på att börja sitta nere i köket med böckerna utsprida på bordet och sitta med msn, fejjan upp och "plugga" ohh bunny ears.. Hahhaha dock inte seriös eller jo lite kanske, men bara ytterst lite ! 
Japps then its back.. Ska verkligen ge allt nu sista terminen. Fan jag ska in på den socionom linjen ! Jag ger mig inte så lätt.  
Lite tråkigt att inte träffa en viss "ass kisser" varje dag när skolan tar slut men we will keep in touch were ever we are !

Allt som jag har idag kanske kommer ett inlägg sen. Maybe who knows?
Imorgon börjar vi 10 och de firas med att se Whitetrash, skandalernas Hotel. Spänningen stiger, vem kommer Dalin dra över idag?? Alla går osäkra, då menar jag ALLA.

Dagens låt: Är en goding, känner ni igen den?
Shawty's, like a melody in my head nanananana (8) Thats right! De är ju denna låten
 http://www.youtube.com/watch?v=_5tFMm9oc9Q. Tycker att den är mycket bättre i Remixen med Flo rida.

Deluka Heights är ett produktionsbolag som har skrapat fram många låtar och damn there are good !




  Ppeace / L ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0