Ska man känna sig såhära?

Jag känner mig tjock, allvarligt talat ovh mår illa av de men endå kommer jag aldrig till skott till att börja träna eller går ut och gå. Nu till exempel vet jag ihnte vad som stoppar mig, jag vill ut ovh gå men de är såå idiotiskt kallt ! Men ser tydligt på mig att jag gått upp några kilon inte myvke men tillräckligt för mig.. Jag tycker övervikt är äckligt MEN bara när man inte försöker eller strävar mot en förändrig. Ska inte jämnföra mig med människor med övervikt. Grejen är att mitt problem ligger i att jag är i ett beroende av socker dagar in och. När tilln exempel pappa köper en läsk till lördagen till oss och vi inte dricker upp den så går jag där på kvällarna och nallar efter en slurp läsk. JAG ÄR EN LÄSKORMAN!
Det äär inte sunt på någon nivå alls. Det får väl va ett nyårslöfte - Att äta bättre , inte att tvingas träna men äta bättre till en början. Kolla redan nu är jag sugen på den Nygårsa julmusten som står där uppe ! Im out of my mind.

Får gå mycke ovh ja något sånt.. Ska se vad trevligt finns på tve en kväll som denna,. Brukar vara sega söndagsfilmer på 5an men men bättre än inget ?

Peace/ L


Kommentarer
Postat av: Smse ^^

Vilken redigering blev bäst ? ^^

Mvh Smse

Postat av: Neha

Man ska inte känna så och jag tror säkert inte att du är tjock

2010-01-03 @ 22:26:44
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0