Send in the clowns..

...And i will kill them ! Så lyder ingen annan än bästa klintan och hennes band NeedLe (stava jag rätt nu?) låt. Jag har aldrig hört henne sjunga men överraskad över att hon inte är helt tondöv.. Inte riktigt min musiksmak men är glad över att de går bra för dom.

Läs deras blogg - http://needle.devote.se/

Sarah´s blogg - http://ohgoosh.blogg.se/ Där jag som stoltkompis pryder en del av headern. Självgo!

NeedLe myspace - http://www.myspace.com/thebandNeedLe 

Detta gjorde jag av ren kärlek till Sarah, en knäpp men underbar person. Hennes mamma är lika knäpp som Sarah men de är så gulliga så och man märker var hon fått sina kommentarer ifrån. Hon har en tendens att alltid och då menar jag alltid ha en onödig kommentar till alla händelser. Då får man psykos på henne..
Min egna lillasyster, Toffes också som jag vill kalla Totte. Gooolligt!


Enough om henne.. Jag har bestämt mig att sluta skriva om vad jag gjort om dagarna för honestly vem bryr sig?. Lite amatöraktigt. Så nu vill jag att alla som läser denna fjuttiga blogg går in på www.BelleofSweden.com ni vet hon som fick hela bloggvärlden att säga "woohuhu" eller de va kanske hon Aliette? Aja men hursomhelst. De första uttrycket man får av henne är: Jajaj hon är bara en i mängden, blond,smäl, stora bröst ja altså bara luft ingen hjärna som alla andra bloggerskor i Sverige. Baby belle som hon kallar sig själv är långt ifrån stereotypen blond bimbo" utan har en åsikt och bra sådanna också. Och för att inte tala om de är hon , drop dead gorgeous.

- En bloggare med någor bakom pannbenet,

Jag har insett en sak, jag har inte haft pojkvän på över 1 år och har fattat nu varför: Jag har inte lyckats träffa en kille som vet hur man stavar Respekt! ( Nej inte bokstavligt) visst låter de sorligt? Och om jag nu gjort de så har de varit en engångsförtelese, its sucks ! Jag är lika lycklig som e fjortis som krigat sig fram till den sista brunaste pudern som finns (Läs: Oboy).

Se klart på Scary Movie, klassiker och off to bed !

Peace// L

Dagens låt - Feedback med Janet Jackson. Nostalgi!

Kommentarer
Postat av: Sarah, Kliiintan

Jag kunde inte låta bli att undgå att halva ditt inlägg handlar om just moi :D haha. Egenkär, mja en smula kanske (A) mohaha. och glöm ej att den låten spelades in för ett år sedan. Så nu låter min röst ännu bättre faktiskt (y) jag älskar dig foppan! :)

2010-01-11 @ 20:02:21
URL: http://ohgoosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0