Scary movie 2?

Här en lite udda fakta om mig, Jag blir rädd av scary movie 2, vet ni varför?
Jag har blivit så skärrad av exterstisten skiter hur de stavas så kan inte sne något med det. Satt med knänä upp och med täcke första scenerna. De är äckliga !  Usch och fy nej.

Sen kliar de så förbannad därbak någonstans kanske lite lägre än ryggen, ska man smörja in sig ? och med vad i såfall?
Klar med Sv B muntliga, vet vad jag ska snacka om och de enda som fattas är ett PM nu till Jonas. Men hur fort går inte de.

Mamma tjatar på att jag ska lägga mig tidigt för att bli frisk men hur kan sömn hjälpa? honestly? Nej men ska lyssna på min klocka oj nu skrev jag klocka nej va knasigt de kan bli! Tar om de, REEEWIIND. Nej nu ska jag lyssna på min kloka mamma och lägga mig.... i soffan dock och kolla klart på filmen .
Se ya in the morgon.

Ppeace/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0