Riktig seg !


Nu är vi inne i slutspurten! De sista chokladbollarna rullas as we speak. Ja jag vet att jag att jag blandar svenska och engelska. Men hittar inte bara orden och de låter så bra på engelska. Ett exempel shall we? Vi tar As we speak låter ju coolare än Medans vi pratar. Så tyst du vet jag har rätt eller ska jag säga you know im right, punk !?
Nu börjar jag bli riktigt seg i huvudet, tjejernas taxi kommer halv/ kvart i 1 och har bara en känsla att sparka ut dem från huset, bara en dröm jag har. Inget som vi ska sätta i verket.
Funderar på hur fan jag ska kunna orka imorgon med aktivitetsdagen med bara 6 timmars sömn och en grov förkyldnind i kroppen.

Brinner upp, mina läppar spricker och ögonen är insane som de rinner !  Sov gott

Ppeace/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0