Put a ring on it

Nu är det söndagskväll och kom hem för en dryg timme sen från Klagshamn, har nämligen fått jobb som Nanny kan man kalla det hos en dansk familj : ) Jättesöta pojkar och super goa föräldrar. Kommer lätt att trivas.

Just nu ser jag,mamma och cecilia på han dära "wannaben: Gordon Ramsey".
Varför kollar jag på Hans facebook hela tiden? Oh snap kan inte vara för att jag saknar han? Then its bad. Endå kul att kolla upp gamla "fjällor" och se vad de har för sig nu. Jag är inte avundsjuk på den 92an han raggat upp någonstans utan kul för han ;)
Mina läppar bränner, kan inte få upp vaselin burken - helt sanslöst svårt.

Så trevligt detta var då. Woop Woop!
Ppeace/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0