Ny månad, nya tag?


   Rihanna ft Sizzla - Give me a try (Remiiix) Ya man !

Man behöver lite jamica wibes nu på söndagsmiddagen. Sååå hur har allas helger varit? Ute och supit sig full, Vaknat upp brevid gårdagens ragg som man inte kommer ihåg? Eller chillat film hemma och pillat navlen? Valen är i dina händer.
När det kommer till mig så har denna helgen varit allt utom lugn.
Fredags - Elin Olssons 18 år fest med Louise, skulle ut men säger bara ett ord: Crown? Really, så vi stack hem och soooov. Fick frosa mitt i natten, vaknad upp mitt inatten och skakade som en idiot. Sen var den kvällen över.. Lördag - Gjorde lite hushållsarbete här hemma, ut med Kalkonen och sen vid 5 körde pappa mig, Louise och Marina till Nicoles 19 årsfest. :) Det var kul, drack inte alls mycket. Kvällen/natten slutade på Byakrogen i Oxie där de blev slagsmål precis när vi skulle gå.
Lyckad helg - Japp.

Lite sur på Sarah som varken svarar på sms och cecilia också för den delen.
Taskiiigt

Peace/ L

 Trött och sliten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0