Mystik - its soo 2010

Hejhej alla.

Jag har inte så mycket att skriva om idag ( har ju sagt att jag inte ska prata om mina dagar och håller vid de!) Kollar iaf på 16 and pregnent, har ni sett de? De är ganska tydligt va det hela handlar om. Om jag va så dum och slarvade med kondom och blev gravid. vet ni vad jag skulle göra? Jag skulle ha behållt barnet kvittat om min pojkvän hade lämnat mig eller inte bara jag får mitt underhåll en gång i månaden i 18 långa år . Jag tycker att abort ska finnas men de ska inte användas som ett preventivmedel utan om man blivit våldtagen eller i sådanna händelser. Om man ska döda ett barn ( Newsflash: Foster blir till ett barn ) så gör de när de är nödvändigt och onte för ni har kört utan handsken och intalar er själva " nej han kommer inte komma i mig " Bullshit! Va kloka och använd kondom !

Visst är jag mogen för min ålder, kanske kommer hamla på kissies utelista, Yeeey ! jävla pantad and. Kvack kvack.

ppeace/ L

 - Hemsk hårfärg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0