Lyckat !


Denna låt har min snälla underbara syster fått mig att bli helt besatt av!
Kan ni känna vilken vibb mitt humör är pga av låten?

Idag har vi haft aktivitetsdagen och de gick sjukt bra! Jag och de andra var nog nervösa att inte så många kommer komma för att det är en lördag men det kom 16 barn! Och det är vi så nöjda för, vi trodde de skulle komma minst 3 st. jag och Sarah blev helt galna och slängdes på varandra.
Och jag har hittat vad jag ska ha på Sv B muntliga Nationella! Så nu gäller det att skriva så pekfingrarna blöder. Fatta ni inte den, är ni blåsta i era huvudn.

Annika är här och spenderar kväll + natt + förmiddag. Kanske blir lite körning imorgon ? Ska träffa de jag ska vara barnvakt till imorgon och se att vi "klickar". Pengar är alltid okej ju ?

Ppeace/ L ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0