Jag mytoman? Fan heller

Varför ljuga till en kille du inte känner? Asså skrattretande. Sen loggar han ut och leker sån sur gammal gubbe medans de är fruktanvärt omoget. Aja you don't know me så whatever.
Kan svära på min syster att jag inte ljuger !

( Det menas inte att jag vill ha min lillasyster död is just a figure speach)
Jag är trött och då menar jag så klart KAFFE time ! Daglig dos: 2 koppar kaffe minst.
Två dagar har gått i skolan och redan så mycket och göra. Projektarbete + Guidturen + NP Sv B + Fritidens betydelse och lite mer antar jag. Kick me when im down, will you
Imoegon börjar man 13.20 och fy va gött de ska bli ! 




Ska plugga vidara. Ppeace / L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0