Its suck to be me today..

Sick-elick !

Inte så kul va? Vilken tajming jag har ! Bli feddeförkyld och så ska man baka med tjejerna ikväll och imorgon är det the big day so to speak och jag mår ju verklien 100. Är bara jätteorolig om de kommer mycket folk eller inte. Vi vill ju ha så mycket matrial som möjligt till de vi ska redovisa.
Kommer kanske bli värsta bloggtorkan nu för jag har så mycket att stå i men klart överlever nim va är ni 1 typ 3 läsare?
Tänkte införa något nytt i mina inlägg. Ni kommer märka de dirr men jag är ju så snäll och lidde smart får jag klämma in där. Men i början så komma jag lägga in en låt  som förklarar på vilket sätt ni ska tolka inlägget. Om de är ironi, glatt eller fly förbannad !

Lets start.
Dagens låt:

Ppeace/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0