Ehh va, delar de ut sprutor till narkomaner!?



Made in Sweden - You wanna be famous

Men hallå menar sprutbytet allvar och ger narkomaner rena sprutor så de kan gå och knarka ner sig i första bästa krök de hittar? 
Nej kanske delvis rätt men de e såhär: Narkomanerna skriver in sig på sprutbytet och där lämnar man sina gamla sprutor. Har själv sett det och de är ingen vacker syn må jag säga. De här killarna och tjejerna, och nu menar jag inte som i min ålder utan 20 uppåt kommer och lämnar sina gamla sprutor och så får dem en ny spruta. Så kan man tänka som de flesta gör " Menh då hjälper sjukhuset till medans de ska stoppa " Såhär 'är det, säger de för sista gången, man ger en ren spruta som de ska hålla för sig själva och inte dela på så de inte sprider sjukdommar. Man får ju inte Aids och sjukdommar om man sprutar in en ren spruta med vad man nu använder, heroin. Man får Aids och sjukdomar om man delar sprutor, de överförs genom blodet. Så nu har ni klart för er!  Tro inte på allt ni hör och läser, ta reda på fakta och sen börja sprida saker om ni vill.

Ppeace/ L


Tro mig, ni vill inte se en spruta full med heroin som är utblandat med vatten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0