Detta är en såkallad Rubrik.

J
Jag är nu i ett tillstånd blandat med trött,arg ,förrvirad och förkyld. Bra kombination?

Jag kollade igenom min Bilddagbok och då snackar vi om 2008-2007. Den tiden umgicks jag med Anna oc My. Visst hade vi sjuktkul och de är synd att my och jag inte är vänner längre. Hon gjorde sitt val och jag får helt enkelt svälja det. När de gäller den blonda saken så gkorde vi rätt i att gå olika vägar, klarar inte av falska personligheter och folk dom utnyttjar för att få som dom vill. I can't care less!
I varje eller varannan dag så står de "ikväll eller idag så var jag med Annica" och vi är inte som vi var då. Synd faktist saknar dig iallafall.

Det finns så många saker som kommer upp nu och nej inget man ska gråta över och om man de ska komma tårar så ska de vara glädjetårar. Gården, tosselilla - vi levde som i ett eget lilla samhälle, fick så¨n lite nostalgikick och letade upp alla utom en som jag inte vet vad hon heter nu.
Ska skanna in bilderna sen, Fahlströms som vi sminkade och klädde ut, cecilias nu tuffa f.d klasskompisar med snuttefilt och gossedjur i handen och cecilias och mina galna hobby - att klä ut oss.

Ja menar allt var så himla bra förrut men livet är ganska bra nu.
Riktiga vänner har man få medans bekanta har man mycket av. !

Godnatt
Ppeace/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0