Cahiiing

Godmogon, asså jag vaknade typ? Likssooom har no life och sitter på datorn halva natten och surfar och snackar allvar och skit med min kompisar? Varför göra de facetoface när man kan göra de genom en manick? De e ju helt personligt.
Åh hell no att jag är seriös, Vaknade 12 idag faktist, postade mina brev och gick ut med min sötnos. När jag öppnade dörren så ser jag att de e helt vitt och trodde först att de var en dröm att de va amfetamin eller något vitt pulver. Förresten, va de fullmåne i natt? Drömde som ja aldrig drömt förr. Jag bllev tydligen våldtagen av en i min klass, blev stabbed i ryggen. Massa sjukt !
Ohh såg trailern på Paradise Hotel och parcermonin som händer på torsdag oxh de står mellan sötnosen Jackie och en annan. Hoppas Patrick nu väljer rätt... Och ni som såg de såg också  Dhalin host H**a med stort H. Äcklig smuts. Besviken på Cimon som kpg med henne eller gjorde han de. Man såg inte de men låt fantasin flöda! Man e ju inte blåögd ju...

How i met you mother nu så peace/ L
Dagens låt: Halo - Beyonce. Sök på youtube när hon sjöng i Aussi (Australien) och tog upp en cancersjuk flicka. Grät floder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0