Ännu en ny vecka..


Otis Redding - Sittin on the dock of the day.

.. och det betyder, en vecka närmare studenten, Oh yes ! Ska förklara varför jag är glad idag. Jag drömde en dröm.. Inte ens sån dröm men en dröm om att de var 1 månad till Studenten 2010 och att solen sken och man kunde ha lätta kläder på en. Så vaknar jag med att kalkonen (hunden) går runt och yrar i rummet så vaknar helt pigg och drog upp rullgardinen och vad var det som sipprade in medans jag långsamt drog upp den) LJUS ! underbara ljus. Jättehärligt, gick upp klädde på mig medans jag lyssnade på min skiva med 50 tal favoriter och sjöng med. Hittade de kläderna jag vill ha i stryckkorgen och så får jag ett sms från Nicole där de står: "Vi har ingen Palle idag" No tänker jag då för vem är de som ska ha engelska sen klockan 3? Jo jag men behöver endå gå till skolan och hämta böcker, störa sig med syster, maybe?

Jag har inte varit så glad som jag är nu på överlänge. Jag skiter i att mitt huvud värker för jag inte har mina glasögon på mig och skiter i att jag nyss åt/drack den sista Coca-colan till frukost!
Ska plugga (!) nej asså nu är det något allvarligt fel med mig ! Skriva de sista så jag inte får panik sen.
Hoppas ni är lika glada som jag! Jag vet Klintaan är.

Ska ladda upp lite plugge låter och the mood of today lite senare.

Peace/ L

Kommentarer
Postat av: Sarah, Kliiintan

Hellyeah! Kliintan är alltid glad :D

2010-01-25 @ 20:30:26
URL: http://ohgoosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0