4 Januari.

Dagen började med lite smått panik. Jag har inte insett de förren nu, '
VI TAR STUDENTEN OM DRYGT 5 MÅNADER ! Och inget är på sin plats, inget jobb, inte ens skrivit CV än... De jobbigaste är nog att alla splittras och går olika vägar. Jag vill inte tänka tanken äns men endå kommer den upp om och om igen. Även om vi försöker och håller kontakten kommer de inte va desamma... Är van att se alla i skolan varje dag. Jonathan som skrämmer andra med att dunka in huvudet i toalettdörrarna när någon öppnar dörren, snaknar redan vi 5 tjejer som var super taighta och kolla nu efter vi splittras. De är de som kills me most.. Visst är de skönt att slippa skolan men det kommer vara super tråkigt med att ta avsked till de flesta av kompisarna. Ser hel förstörd ut, ögonen vattnas så vi lämnar de!

Idag blev de körskolan, en fika på stan med Louise och Nicole, hennes morbror kom occkså, ball va han. Stack sedan till Sarah och känner mig dum och komma dit tomhänt så köpte två kakor till oss och de lilla flickebarnet sätter sin kaka i hennes säng.
FÖR de första - Vem fan sätter en kaka i sin säng?
FÖR de andra - Du visste vad som skulle hända. Men guess what? Karma is a bitch !
Men hursomhelst skulle jag skriva upp addresserna på kuverten och vad gjorde jag? Kan säga såhär, De va en äpplekaka lookalike och min rumpa blev kladdig. Jag hade då suttit mig i den såklart. Tror Sarah rullade en kvart på golvet eller mindre ! De är inte kul ! Sen klagar hon på att jag säger bakverk .Lilla gumman , de heter bra ordförråd. Så går de.

Sarah är en av de som jag kommer sakna grymtmycket. Vi är så klockrena när vi är tillsammans ! Känns som man är ett par när man känner att man kan bli riktigt förbannad på henne ibland och att hon är den mest irriterande personen som finns, tyckte ni jag överdrev? Maila till. [email protected] Please come again.
Hon är nog den mest omtänksamma människan som finns. Skryter och kiss ass gör hon också mohahaha. Yess sarah vi alla vet, hör och ser de. (Ironi?)

Se Step up nu och sen är de sängen som kallar.

Peace/ L

Kommentarer
Postat av: Sarah, Kliiintan

hahaha, nämn ett litet ass jag kisser asså?

men foppan&kliitan, försvinner aldrig sålänge vi håller kärleken, systerskapet vid liv <3

2010-01-05 @ 22:28:08
URL: http://ohgoosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0