3 januari

Tiden bara springer fram! Kom hem 2 igår och hade en väldans trevlig kväll hos våra vänner. I julklappspelet fick jag tändstickor från plantagen och en siden morronrock so its all good ! När jag kom hem igår va jag så arg så arg och skulle skriva ett inlägg av d men vad tror ni hände? jag klickade fel så de försvann! Och de gjorde mig också lugnande.... När vi väntade på taxin så kom de en Volvo, vi trodde den va ev civilare men så kom den i full fart  mot oss med blinkande helljus på ! De var en aptit retare, sen kom ett tåg av retningar. Den 4-åringen som försvann till nyårsnattev på Gustav här i Malmö, ovhn troligtvis är hon i skrivande stund påväg till Irak där hennes pappa har lejt två män för att ta tillbaks henne. Smuts !

Va lite inne på fejjan ovh kolla bilder från Nyår. Och så ser jag en blond, ful ovh full kille och jag vill inte annat än att spy när jag ser honom. Hahn äcklar mig något fruktansvärt!
Sen var de jävligt kallt ovh elementet strular på rummet. '
Aja de har lagt sig nu, vaknade för 20 min sen ska ta mig en kopp kaffe, vänta på att min dydter vaknar sen blir de storstädning på rummet, skriva Cv och plugga teori.

Vad ska ni göra idag?
Peace/ L ♥

Dagens låt : Get Sexy - Sugababes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0