2010, bitchees!

Dagens låt: Replay - Iyaz

Nyår var den fettaste festen nånsin, så kul denh var ! En äcklig föredetta sundsbro"kamrat# var där och usch vad jag ogillar han ! Så äcklig så de inte e sant. Ryser när jag ser honom. Ska nödvändigtvis säga till alla mitt smeknamn på sundsbro, och hur kul är de? Va beredd på att nacka han men de va nyår come on ! hahahha lite komiskt att han kan mitt hela namn, wiiiow jag e känd ! Hatar allt som har med sundsbro att göra, smuts skola, smuts folk. Förutom de som tagit sig i kragen och beter sig moget.
Men den va hur kul som helst.

Nu gäller de att ta tag i sitt liv och göra det man vill. Jag har några  nyårslöften mn de kommer jag inte skriva, för då håller jag inte dem. En hint, min jacka luktade och håret luktade, hela jag luktar de! Så ska inte röra en ciggarett from this day and forward. Oj nu sa jag det ajjjaaa...

Ikväll blir det hem till Ruscic för llite god mat, gott sällskap och Julkalppspelet såklart.
Så nu har jag blivitt tvingad eller jo ja, och damnsuga nedanvåningen. Sweeet ! Så på med musiken and we will rock you!

Peace / L

 - Mindre lyckat ! Överäckligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0