Vad gör jag uppe?

Själv har jag inte den blekaste aning o varför och hur jag kan vara vaken. Min skallen snurrar av coca-colan och glasen med hemlägad dajm muuums! Cola särtter sig inte¨på min mage utan i mitt huvud och det gör mig så smart så smart så nej men jag får fnatt ! Som num laddade ner 50 stycken låtar (lagligt?) och har fått för mig att alla ska vara i rätt genre och rätt produktionsbolag. Okej kan fatta min idé med rätt genre men produktionsbolag, kom igen ! Vad tänker jag med? Tyvärr har jag ingen snopp så kan inte skulla på den.... Jag tar tröttheten. Efter det movade jag upp till mina bilder och herregud va många bilder och de är kopior efter kopior också. T´Det tar aldrig slut! Som en liten bonus för att jag arbetat så hårt hitta jag en extra mapp med låtar from the past. Mycket My Chemical Romance, The fray och Frankie J. Ser lovande ut. Får man hugga in i imorgon..

Min favorit artist är just nu -Jason Derulo ni vet han Whatcha say blabla inte den bästa han har gjort.
De bästa produktionsbolaget är -  Deluga Hieghts, J.R Rotem. Som ägs av en man vid man Jonathan Reuven.(J.R) You get it? Han är även en piece of hunk, hade endå. Han gör musik med Jason Derulo då, Sean Kingston, 50 Cent, Plies och Rick Ross men mycket fler !


Ser han lite balögd ut? Men han är endåå en hunk så de så.

Godnatt på er.
PEACE/l

"Some poeple are alcoholic,shopoholic,studyholic but my biggest holic is Music !"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0