Time oooout!

Aaahap vad ska man säga om låtarna?
De enda som var bra är:
Linda Pirtchard - You making me hot
Anders Ekborg - The Saviour
Och anledningen till att de kan lyckas bra i Eurovision jajamän jag går rakt på rödbetan jag. Anledningen är att ´Linda låter som en persisk eller arabisk sångerska och har en partylåt med fart i.
Den andra har ett litet italienskt/spanskt touch på de + de är Opera. Och det är inte Marlena "Jagserutsomenman" Edman eller vad den nu hette :S Utan sådan soft Opera. MM i know sick. Men den tanken gick snabbt över...
ÄLSKLINGEN SALEM GICK VIDARE ! WIIIIIE, ÄLSKAR HANS BARNRÖST!
Jag vann en trisslott! jag vann en trisslott!

Låtarna var bra men inte melodiefestival stuk på det.

PEACE / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0