Skolupdate.


               Queen - I want to break free.

Känns lönt att vara i skolan. Ärligt talat. Picture this - Ett stort klassrum, en lärar och En elev som sitter och nördar sig med sin dator. Säg mig nu vilken den eleven är?

Jag är kissignödig och lite smått irriterad på människor som BARA pratar om dem själva, de är en av sakerna som stör mig något fruktansvärt. Så var jag också innan men har lärt mig nu att fan vad de låter ego att tala om sig själva hela tiden. Kan inte fråga "Jaha hur är det med dig då" eller vad tycker du? Oh nej de kan man inte säga.
Har inte sett Sarah så mycket idag. Hon gick bara förbi mig, vad är det?

Dagens mening - Gå från ett beroende till ett annat beroende.
Ett sätt för mig att sluta de jag håller på med är att gå till ett annat beroende nämligen Snus....Klubbor och coca-cola. Detta ska fixa sig till rätt spår nu.-

För 3 veckor sen sa jag till dig att ta tummen ur röven och göra psykosociala arbetet. Jag erbjöd dig min hjälp. För 3 veckor sen ! Var är du nu? Back at square one. Ditt liv - ditt beslut.

Jag i skolan idag :



Peace/ L

Kommentarer
Postat av: Daniela ♥

åh jag hatar när folk är så..

söt bild :P

2010-02-05 @ 14:16:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Sarah

Hm jag vet inte varför jag gjorde så. Men vet att det finns en anledning till det.. ^^

2010-02-05 @ 20:37:48
URL: http://ohgoosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0