Sickedick since 1991

Japp de är sant..
En helt random skrev på msn hur de var med mig detta är mitt svar: Ja fast kissinödig ! Och skulle skria in mitt lösen här så skrev jag Svar. Helt random.

Idag har vi kört på en nautral look.
Mysbyxor - Exklusiva från Heleneholmsskolan.
Blodloppets t-shirt - Did i Surprize you? Fick den inte gratis va tvungen gå/springa loppet också.
Lila filt - Ikea inte så varm...
Håret i en snoffsiog tofs, DFE ÄR FRÄÄÄÄSCHT BRUUR!

Hela dagen har dessa låtar sprängt min dators högtalare:
Leigton Meester - Your Love is my drug. (Hon som spelar Blair i GG)
Robin Thickle - Sex Therapy. Its put my in mood. My Mojo is working . MEHM KOLLA, Har den meningen ens en mening ??? Neeeeej.
Beyonce - Ice-Cream Låter som en glassbil... Inte vår fattiga då utan en cool en.

+++ Massa Iyaz och Jason Derulo !

PEACE/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0